برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

تو

چهارشنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۲۳ ب.ظ


میخام چیزایی که سالهاست نداشتم و انتظار داشتنشو داشتم

بدست بیارم

پس به همین راحتی از دست نخواهم داد

روی حرفم با تو هستش :مسافر پاییزی!

امروز بخودم گفتم چرا همیشه چیزاییکه دوسشون دارم سهم من نیست

اما حالا میخام همه ی سهم ها رو بدم

و تو رو داشته باشم

پاییز سالهاست برای مینا معنی انتظار رو داره رنگش رنگ انتظار داره بوش بوی بی کسی میاره وبادش هر لحظه به دلم خبر اومدن وولحظه بعد خبر نیومدن میده...................اما امسال چیزی رو از دست دادم که سالای پیش کنارم داشتم اما امسال ندارم وعلاوه بر انتظار سالای گذشته باید انتظار تو ،ای مسافر پاییزی من،انتظار تو رو هم داشته باشم شاید ایندفعه حتی حریصتر از هرسال

انتظار برای من بوی تو رو میده

دیگه این بار برگرد

میدونم داشتمت و بهت اهمیت نمیدادم اما حالا که ندارمت میفهمم که هیچی ندارم

دیگه این بار برگرد..............

 

راستش میخام یه تغییر اساسی بدم ...........بیا ببین اگه تغییر نکردم دوباره برو ،گله مند نخواهم بود

 

 

 

رفتی وندیدی شکسته بال خسته ام

رفتی وندیدی که بی تو چگونه پر شکسته ام

رفتی ونهادی چه اسان دل منو به زیر پا

رفتی و خیالت زمانی نمیکند مرا رها

ای به دل اشنا تا که هستم بیا

وای من

وای من اگر نیایی

وای من اگر نیایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۳
mina mesri