برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

حال نکو

پنجشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۱۲ ب.ظ

رخ تو در دلم امد مراد خواهم یافت

چرا که حال نکو در قفای فال نکوست....................

 

حال نکو!!!!!!!!...........اتفاقا حالم خوبه ..........خیلی خوب

مثه کشتی میمونم که تو دست دریا وطوفانه........اصلنم بد نیست نه قراره به مقصد برسی ونه قراره به خونه ات...........

من همیشه عاشق تودست بادن بودن بودم و هستم.........حتی دوس دارم یه روزی که مردم وتموم شدم شبی، بجای اینکه بسپارنم بخاک به دن به دست باد............

شاید فقط اون موقع میفهمم معنی ارامش چیه........

دلم از ته دل تموم شدن میخاد............دلم از ته دل میخاد که امشب برم وهیچ وقت برنگردم

بادها منتظر بوی بهارن،بهار تویی وباد اون اتفاقی که منو خواهد برد ومن منتظر امشب

 

باید امشب بروم

باید امشب چمدانم را که به اندازه پیرهن تنهایی من جا دارد بردارم

وبه جایی بروم

که درختان حماسی پیدان................

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۹
mina mesri