برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

روزایی که من اینجام داخل دردم

جمعه, ۱۶ دی ۱۴۰۱، ۰۷:۲۷ ب.ظ

این روزا برزخ ترین روزای زندگی منن

از این روزا سخت خواهم گذشت ،همه چیز ممکنه یادم بمونه

شاید بازم ببخشم و فراموش کنم ولی این روزا دارم به این فک میکنم که از کسی چیزی نخوام  حس بدی دارم حس میکنم من سربارم 

من تا اخر عمرم نگاهم به دست بقیه خواهد بود و اونا با نگاهشون با حرفاشون اذیتم میکنن

عیب نداره این روزام میگذره

تو هم خواهی گذشت که به من گفتی افسرده ،چون برات درد و دل کردم

چرا من تنهام

یا من فک میکنم تنهام

نمیدونم ولی این روزا فک میکنم من بدبخت ام

حس میکنم گم شدم بین درد و مریضی و تنهایی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۶
mina mesri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">