برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

141

پنجشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۴:۲۸ ب.ظ

در حال تمرین ویلون هستم

و همچنان مسر

دیروز برای زهرا یه گوشی خریدیم برای تولدش و من بیشتر از خودش خوشحال شدم شاید چون خودش همیشه به فکر بقیه ست خوشحال نشد و گفت چرا برای خودتون نخریدید خیلی دختر خوب و دوست داشتنی و فوق العاده ای هست امیدوارم همیشه سربلند و موفق باشه از اونا که اسمش سر زبونا میوفته ازاون معروف های موفق و خوشحال و خوشبخت

امروز بعد از مدتها هوا اردبیل گرم شدو تازه روی ماه خورشید رو دیدیم

دفتر الان خنکه 

منم فعلا حالم خوبه

اون ادمی هم که وارد زندگیم شده رو هیچ حسی ندارم بهش اما نمیدونم چرا دارم بی تفاوت ادامه میدم

البته میدونم حسی که من دارم رو همه پسرا دارن 

من نمیدونم چرا هیچ پسری رو باور نمیکنم حتی بنظرم دوست داشتنشون هم دروغه 

تا حالا کسی بهم بد نکرده یا دروغ نگفته ها ولی من از جنسشون خوشم نمیاد با چن تا از پسرا هم اشنا شدم در حد چن روز البته اما واقعا همشون برا باور پذیر نیستن یجورایی همه کاراشون مصنوعی هست و شاید 

و شاید خیلی مهم این که شاید اونی که باید ببینمو رو تا حالا ندیدم و شاید و باز و شاید همچین ادمی تو افسانه ها نوشته شده ، ایندفعه خجالت میکشم حتی بگم وشاید  افسانه ها هم وجود خارجی نداره مثلا مجنون اگه خوبه اگه مکمل و پرفکت هست چون از دور میبینیمش و حتی معشوقه هم ازش دوره

وصد البته اگه روزی از نزدیک باهاش اشنا میشدم اونم یه متقلبی بود شبیه همه مدعیان عشق و عاشقی و از این حرفا

البته احتمال یک درصد هم هست که من بد بینم ولی تا به الان جرعه ای اب توی اون لیوان ندیدم که بگم پره

بگذریم

الان نزدیک به یکسال شده که بلاگفا رو بستم و هی وسوسه میشم که برم و بنویسم اما همینجا به زور میام

ولی شایدرفتم ویه جور دیگه ای بودم

اون روز کلی حرف من باب این کائنات و فنگ شویی واینا نوشته بودم که پرید اگه حوصله ای بود یا اینجا یا بلگفا مینویسم

نقطه سر خط.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۹
mina mesri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">