برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

140

سه شنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۵:۰۲ ب.ظ

الان حالم خوبه

امروز کلاس موسیقی خوب پیش رفت البته عالی نبود ولی مث دفعه قبل همم نبود البته بگم که این بار قرص ضد استرس خوردم و رفتم

دارم لیلیم لی  فرات رو گوش میدم  فرات رو باید مثه فرهاد بخونی ولی بدون ه میشه فرات اسم ترکی هست همون فراتی که تو اوسس اول شد لیلیم لی در اصل مال ابراهیم تاتلی سس  هست درستش تاتلی سس هست من تالیس میدونستم معنی فامیلیش میشه صدایی که بسیار لذیذ  وخوبه دقیقا شبیه صداش شایدهیچ وقت کسی که فامیلی ابراهیم رو میذاشته فک نمیکرده یه همچین ادمی بدنیا بیاد که باصداش تموم کودکی ونوجونی و جوونی ماها رو بگیره اولش که بچه بودم داداشم گوش میداد و من بدم میومد اما وقتی بزرگ شدم وقتی رنج رو با جون و پوست و استخون فهمیدم که صدای بینظیری داره چ شعرای محشری داره

کسی که اینا رو بخونه که  البته اگه کسی باشه که اینا رو بخونه اگه اهل همین حوالی باشه مطمنم میفهمه که چی میگم 

وقتی صدای باخ یلدیز رو میشنوه مو بتنش سیخ میشه ولی اگه اهل اینحوالی نباشه مطمنم باز اسم ابراهیم تاتلیسس رو شنیده با صدای یلدیز تیلبه مو به تنش سیخ شده

وای فوق العادن

ادم حظ میبره از صداشون

من تازگیا فهمیدم من خیلی عاشق موسیقیم 

کلاس آوازم بایدبرم دلم میخواد منم بخونم

موسیقی بنظرم تنها چیزی هست که میتونه منو از کل دنیا جدا کنه و به یه عالم دیگه ببره 

فعلا همینا رو دارم

و اینکه میخوام برای خوندن زبان هم برنامه نویسی کنم

ببینم میتونم از این دوره مقدماتی ب برم برسم به سطح متوسط ا :))))

میتونم بگم همه زبان اموزای ایرانی اسیر این مرحله از زبان هستن یعین تا یه اپی رو باز میکنی یه کلاسی رو میری یا یه ویدیوی اموزشی رو شروع میکنی همشون اولش باید مرحله مقدماتی رو طی کنی بعد به مقدماتی ب برسی بعدش دلسرد بشی و بعد از چن ماه دوباره شروع کنی مقدماتی یک مقدماتی ب دلسرد بشی و بازم همچنان این سیکل ادامه داره

جالبی ش اینجاست که همه کتابا و اپ ها هم عین همن و درساشون اولش همونایی ان که بلد بودی

چن وقت پیش هر شب رمان انگلیسی میخوندم کیف میکردم ولی یاز ترک کردم

میخوام یه روتین خوب برا خودم بسازم البته بین خواستن و انجام دادن فاصله ای طولانی هست به اسم کمر همت

میخوام ببندمش 

نظرت؟

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۰
mina mesri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">