برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

139

شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۷:۰۷ ب.ظ

آره 

از دست دادن تمام چیزایی که بهشون باور داشتی سوگش خیلی سخت تره

من به سوگ تمام چیزایی که یهو رو سرم خراب شد نشستم

به سوگ ارزوهای نرسیده ام

به سوگ حرفایی که دیروز شنیدم

به سوگ اه و ناله های دیروز

به قسم های دیروز 

من برای همه چیز به سوگ نشستم

حس بدی دارم

دیگه برات شعری نمیخونم 

دیگه تموم شدی

هستی فقط هست یولی دیگه هرگز عاشقت نخواهم بود

نقطه سر خط

سخته ولی میتونم

منم میشم شبیه اونایی که بهت اهمیتی ندادن و تو بهشون غرور کردی

و من و... و همه مون فقط نگات کردیم

خوبه بنظرم باید به زندگی با نگاه منطقی نگاه کرد 

اینا قولمون زدند و من پخمه ترین ادم بودم

خیلی پخمه

 

گشتم تمام اهنگا رو تا که اروم بشم

https://www.youtube.com/watch?v=WkSEsHZGAFo

ممنون که هستی

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۱۷
mina mesri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">