برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

136

پنجشنبه, ۱۸ فروردين ۱۴۰۱، ۰۶:۵۹ ب.ظ

الان بیشتر از هر لحظه ی دیگه ای نیاز دارم که 

پولدار باشم

پول الان برای من حرف اول رو میزنه

اگه پولدار بودم الان برای دو قرون خودمو اسیر و ابیر نمیکردم

اگه پول داشتم ارزوی خودمو ارزوی خیلیا رو براورده میکردم

اگه داشتم اخ اگه داشتم

اما الان یه دخترم که پدرش فقیره پدر پدرش هم فقیر بوده و من یک فقیر زاده ای بیش نیستم.

ولی اگه یه روزی بهم بگن دوباره برگرد رو زمین مطمنا پولدار بودن رو انتخاب میکردم البته اگه به شانس منه اون زمون مث الان نمیشد ومن میشدم یه فلک زده ای شبیه قارون...

پول الان تو این دوره زمونه جواب میده الان همه به یه اگاهی خیلی عمیقی از ثروت و دنیا و مادیات رسیدن و من میبینم که پولدارا دارن به نحو احسنت زندگی میکنن

 

بیرون داره بارون میاد شدید دیگه هیچ اعتقادی به بارون و اجابت دعا و غیره ندارم

قبلا با زبون روزه قسم میخوردم و دعا میکردم ولی الان اونم نمبینم

با این که روزه ام ولی دلم نمیاد هیچ دعایی بکنم چرا؟

چون حس میکنم دعا منو داره به اعماق چاه ها میبره به جایی که رهایی ازش ندارم

یکی یه چیز خوبی نوشته بود به اینده دل نبند وقتی نمیدونی میبینی یا نه

در الانم غرقم که پر از نداری ونداشتن و حس کثیف بیخود بودنم

من نمیتونم با کاری که میکنم یه بخش کوچیک از خواسته های خودمو درست کنم  چرا اینقد ذهنم محدود و خودم بدرد نخورم.

این روزا این بیشتراز همه منو اذیت میکنه به درد نخور بودنم

نقطه.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۱۸
mina mesri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">