برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

134

چهارشنبه, ۱۷ فروردين ۱۴۰۱، ۱۱:۳۷ ق.ظ

دوباره برگشتم به حالی که همه دنیا رو سرم آواره

خیلی میترسم ، خیلی میترسم ، خیلی

وقتی همه چیز همچنان توی هفت سال پیش گیر کرده

وقتی من مث خواب زده ها از خواب پریدم و دیدم همه چیز همچنان همونه

یه چیزی مث یه گرد باد عظیم منو احاطه کرد و ضعیف و ضعیفم کرده

خیلی میترسم که بازم نشه، انگار که بهم حکم ابدو یک روز رو داده باشن و شاید ببینم که حکمم ابد و یک روز هست 

اخر سال دیگه مطمن میشم که حکمم چیه

تا حالا اینقد حس نکرده بودم که خدا چقد جباره 

هیچوقت

میترسم ازش

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۱۷
mina mesri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">