برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

133

سه شنبه, ۱۶ فروردين ۱۴۰۱، ۱۱:۵۰ ب.ظ

امروز باز اون حس لعنتی اومده سراغم

هورمونای به درد نخور

هم از اون دلم گرفته و هم امروز رفتم سر کلاس ویلون و آرشه کشی ضعیفی داشتم یکم حالمو گرفت خواهرم پرسید استادت سرت داد زد ،به داد نیست وقتی من کاری رو نمیتونم هیشکی نمیدونه که چقد ناراحت میشم چون من خودم بهتر از همه میدونم چقد باهوشم والبته خیلیا هم خوب میدونن ولی الان حالم گرفته ست خدا کنه بهتر بشم؛از یه طرفم بعد از افطار داغون میشم کل بدن ادم کوفته میشه

در هر حال من الان یکم حال ندارم

خدایا همه چی خیلی خیلی خوب درست کن

بقیه حرفا باشه برای بعد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۱/۱۶
mina mesri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">