برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

123

سه شنبه, ۲۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۷ ق.ظ

دلم گرفته یکم

بخاطر امروز نیست چون واقعا برام مهم نیست عشق و مشق ،نمیدونم

دلم بی دلیل گرفته 

واقعا حوصله هیچی رو ندارم و هیشکی رو 

البته حوصله ادمای این روز و روزگار رو

ادمای دو رو و دروغگو که کارشون فقط شو و نمایش هست

و بیشتر این ناراحتم میکنه یا منم مثل اینا بودم یا اینا رو درک میکردم

همه چرا خل وزن شدن ؟!!!

یا من نارسیس شدم؟!!!

چی بگم والا...

دیروز رفتم اکستنشن مژه فقط شبا اذیتم میکنه و وقتی باد میاد و من مث همیشه اب از چشام میاد و وقتی گریه میکنم

حال کردم رفتم امتحان کنم

چون از ریمل بشدت بدم میاد گفتم اینو ببینم خوبه ولی تا حالا که باهاش حال نکردم

یه ماسکی هم هست که بد بو هست اونم هر روز به پوستم میزنم یه هفته بعد نتیجه شو مینویسم

هنوز نتونستم با این حالی که دارم کنار بیام 

هنوزم فک میکنم

دارم دیر میکنم برای همه چی 

نمیدونم چرا

...

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۲۶
mina mesri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">