برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

111

دوشنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۰۷ ب.ظ

مطلب 111 ام 

میگن عدد 1 به معنای موفقیت و تغییر هست

میخواستم شروع کنم و از بدهی هایی که بالا آوردم بگم که این عدد رو دیدم اینو به فال نیک میگیرم همه چی درست میشه.

یعنی میتونم بگم تا نوک کله ام تا اونجایی که ته مسح مون هست تا اونجام تو قرضم ،همشم برای پدر و برادرم ؛من یه دختر که میتونم قرض کنم و مشکلات اونا رو رفع کنم ولی خودشون عرضه ندارن یه قرضی کنن و مشکلات خودشون رو حل کنن 

بعد هم میگن ازدواج کن ، من واقعا چطوری میتونم دید خوبی نسبت به مرد و ازدواج داشته باشم 

چطور میتونم به تکیه گاه فک کنم وقتی خودم تکیه گاه شدم نخواستم که بشم ولی ساختن ، زندگی ساخت

میگن بالاتر از سیاهی رنگی نیست الان من تو بالاترین نقطه شم وقتی تونستم مشکلاتمو تنهایی تا اینجا حل کنم پس بازم میتونم 

من خدا رو دارم

اونکه هیچ وقت تنهام نمیذاره تا اینجا نذاشته از این به بعد هم نمیذاره

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۲
mina mesri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">