برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

109

سه شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۵۱ ب.ظ

یادمه پشت کنکور بودم اون موقعها کامپیوتر و لب تاپ و اینترنت دست همه نبود و ما هم که مشخصا نداشتیم

میرفتیم کافی نت که تو محلمون بود سال 87- 88 بود سه تا پسر جوون که برادر بودن مدیراشون بود من اون موقع حتی گوشی نداشتم بعد یکیشون موبایل خواهرم زنگ میزد میگفت مینا خانوم تویی ، حالا نفهمیدیم منو میگفت یا یکی از دوستای خواهرم خودشو مینا معرفی کرده بود حالا یادم نیست  و البته معلوم هم نشد گذاشتیمش تو بلک لیست اون موقها ،بعدش اونا جمع کردن رفتن و ماهم کامپیوتر گرفیم دیگه کافی نت نمیرفتیم تا همین پارسال که تو صف ای تی ام یکیشون رو دیدمش شناختم من حافظه تصویری خوبی دارم ،

البته دورا دور خونوادش رو هم میشناختیم توی کار فرش رفتن ، عموشون هم توی کار فرش بود ما برای عموش قالی میبافتیم و خونوادشون رو میشناختیم ؛ اون روز هوا خیلی سرد بود و عابر بانک هم خراب بود هر چی میزدم نمیشد  اومد و کمک کرد و بعدش تشکر کردم و رفت تا چن روز بعدش ؛ ما دفتر کارمون رو عوض کرده بودیم و امده بودیم اینجایی که الان هستیم حدود 10 یا 15 روز بود که اومده بودیم تو دفتر جدید ، توی میدون از تاکسی که پیاده شدم دیدمش یا حس کردم اونه بعدش افتاد دنبالمو و بعد رفت منم خیال کردم شاید اشتباه دیدم اون نبود ولی

خودش بود همینجا توی دفتر جدید همسایه ان با ما ، من از این اتفاقای عجیب برام خیلی اتفاق میوفته ،

این دفتری که اومدیم رفت و امدش برام خیلی سخته چن وقت پیش وایساده بودم منتظر تاکسی دیدم که افتاده دنبالم یعنی یکی از نفرت انگیز ترین کارا بنظرم زیر نظر گرفتن یه دختر توسط یه پسر هست بعدش کلی منتظر وایسادم تو فلکه بعدش یه پسره اومد و سوارش شدم ولی حس کردم یه جوری میزنه بلافاصله از ماشین پیاده شدم و داشتم بر میگشتم سمت میدون که دیدم نشسته تو ماشینو منو میپاد و سرش داد زدم و گفتم تک سن اسکیکسن :)))

ولی کل راه رو گریه کردم نمیدونم چرا خیلی حس بدی داشتم از این که یکی اذیتم کنه حالم بد میشه به خودم گفتم حالا هم نوبت این شده که اذیتم کنه و به اون حال که داشتم زار زدم و به هیشکی چیزی نگفتم

از وقتی که کار میکنم وقتی یکی اونجوری باهام رفتار میکنه خیلی حالم گرفته میشه حس میکنم همه منو بی ارزش میبینن و حس میکنن چون اومدم بیرون و کار میکنم و به پول نیاز دارم ادم دم دستی هستم و هر پیشنهادی باشه میگم چشم  وقتی اینجوری فک میکنم و اینجوری باهام رفتار میشه میخوام طرف رو بکشم بیشترین چیزی که اذیتم میکنه توی این چن سالی که کار میکنم این طرز فکر بعضی از ادماست

خیلی سخته 

نمیدونم پسرا یا دخترا این پست رو میخونن یا نه ولی میخام بگم اگه پسری و داری میخونی نکنید کسی رو که بیرون کار میکنه رو اذیت نکنید بخدا اگه اون میخاست اون کار بشه نمیومد بیرون که کار بکنه 

اون پسره دیگه جرات نمیکنه بهم چپ نگا کنه ولی الان داشت ازاینجا رد میشد یاد اون روز افتادم و خندیدم که چجوری سرش داد زدم

:)))

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۱۶
mina mesri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">