برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

فال خزون

سه شنبه, ۷ مهر ۱۳۹۴، ۰۶:۵۲ ب.ظ

بعد از مدتها میخام یه فال خوب بگیرم بیاد روزایی که اول هر فصل فالی داشتیم وحالی.......

 

این دفعه فال پاییزم در تفال به خواجه این شد

 

 

طالع اگر مدد دهد دامنش اورم به کف

گر بکشم زهی طرب ور بکشد زهی شرف     (همین اول کار باشرط شروع میشه،اگر مدد دهد، من میدونم بالاخره این دست در دامن خواهد بود اما بازم باید صبر کرد)

 

طرف کرم زکس نبست این دل پر امید من

گر چه سخن همی برد قصه من به هرطرف              (این دقیقا خبر از دل من میده ،واز زبونم که همیشه نالان .......میخاد پرده دری کنه این زبون بی قفل من)

 

از خم ابروی توام هیچ گشایشی نشد

وه که در این خیال کج عمر عزیز شد تلف               (اینم تیر خلاص............غمی نیست من خیلی وقته فاتحه عمرو خوندم.......بخاطر انتظار)

 

 

ابروی دوست کی شوددستکش خیال من

کس نزده است از این کمان* تیر مراد بر هدف            (با اینکه تیرم به هدف نیست اما بنازم به غزل که کمانش تیرشو خیلی قشنگ نشونده تو ی دل ،هم کمان ابرو وهم کمان تیر..........حالا میگه کی بیاد به خیال من.....از خیال تا واقعیت خیلی راهه)

 

 

چند بنازپرورم مهر بتان سنگدل

یاد پدر نمیکنن این پسران ناخلف                       (داره سنگدل میخوندت دوست.......بازم داره تکرار میکنه که یاد یار نمیشه که نمیشه)

 

من به خیال زاهدی گوشه نشین وطرفه انک

مغبچه زهر طرف میزندم بچنگ ودف                       (یکم امید اجابت اومد تو این بیت که نشانه خوشی اچمزگونه است.....یجوری که انگار بی خبر وخنگ گونه وارد یه شادی میشی.......چه بدونم؟)

 

بیخبرند زاهدان نقش بخوان ولاتقل

مست ریاست محتسب باده بده ولاتخلف               (این بیتم مثبت هست اما بازم خبر از اجابت یقین دار نمیده اینکه این مستی رو خطا ندون و خلف وعده نکن یجورایی التماس بدرگاه حضرت یار هست که کار هر روز شبمونه ........یارب نظر تو بر نگردد)

 

حافظ اگر قدم زنی در ره خاندان بصدق

بدرقه رهت شود همت شحنه ی نجف                 (ایشاله همیشه صدق کلام وصدق دل داشته باشیم تا بدرقه ی راهمون دعا باشه ودعا...........سعیمو میکنم که صادق باشم)

 

 

 

اینم از فال پاییزی حافظ که روی هم رفته گفت که مثه اینکه این خزونم قول وقرارا یادش میره...........ولی در کل مثبت بود  بیت اولش،توی فال بیت اول اصلیترین ومهمترین نکته ها رو داره وهمین که بیت اوله بخونی وتعبیرش کنی حال فالتو میفهمی.......بیت اول این غزلم میگه میشه بدست اود اما باید صبر کرد(چون یه اگر اورده ) که خوشی و طرب همراهش هست............

تا خدا چه بخواهد.............

 

 

 

همین    

 

 

 

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۷
mina mesri