برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

113

شنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۰۵:۲۸ ب.ظ

هیچ انگیزه ای برای اینجا اومدن ندارم

چون دیگه فیلم وسریال نمبینم

میدونی چرا؟

چون به همه ی ادمای توی فیلما حسودیم میشه

ادم حسودی نیستم ولی این روزا دلم میخاد یه نویسنده از اونا که شبیه گالیله توی شهر ادم کوچولوها بود یه نویسنده چه میدونم کارگردان ،خالق یا حتی خود خدا با دوتا انگشت شست و اشاره بیاد و آرورم از اینجا از پشت لباسم بلندم کنه و بزار یه جای خیلی خیلی خیلی دور

خوشبحال همه اونایی که تو قصه ها و فیلمان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۹/۲۷
mina mesri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">