برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

برای دلم

من همین یک نفس از جرعه ی جامم باقیست......

۱

جمعه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۲۴ ق.ظ

سلام

بعد از مدتها 

امروز نشستم و همه کامنتا ی سالهای خیلی پیش رو خوندم و حال کردم و خندیدم ...

چقد اخلاق من عوض شده 

شایدم اون موقعها جوونتر بودم و پر انرژی تر

ولی الان نا امید

کم ایمان

و بی اعتماد به همه چیز و همه کس

عجیبه زندگی

کاش میشد همه چیز اونطور که میخاستیم میشد

ولی افسوس از این تقدیر

چ کنیم با دل خویش...

:)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۲
mina mesri

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">